Tarieven

Wat kost professional organizing?

Particulier

Mijn uurtarief is €60 per uur incl. BTW.*
Reiskosten €0,23 per km, incl. BTW, bij een afstand van meer dan 10 km enkele reis. Op al mijn diensten zijn de algemene voorwaarden van de NBPO van toepassing.

Een kennismakingsgesprek van ongeveer anderhalf uur is gratis en vrijblijvend

* Kleine materialen zijn bij de prijs inbegrepen, evenals reistijd. 
Hoeveel tijd je nodig hebt hangt erg af van je wensen en de snelheid van werken.
Wil je weten wat mogelijk is voor jouw budget of wat een klus in jouw huis zou kosten? Ik kom graag bij je kijken en het met je bespreken.

WMO

Wil je weten of jij gebruik kunt maken van een van onderstaande voorzieningen om een professioneel Organizer in te schakelen? Zie voor actuele informatie www.svb.nlwww.pgb.nl, of neem contact op met het Sociaal Team of het WMO-loket van je gemeente.

WMO

Heb je een aandoening en hulp nodig bij het op orde krijgen van je huis en administratie? Wellicht heb je recht op WMO-Begeleiding.

Ik hanteer voor WMO-begeleiding in principe het uurtarief zoals is vastgesteld door de gemeente waar je woont. Dit tarief is vrij van BTW.

Zorg in natura

Woon je in een van de volgende gemeenten (Gouda, Zuidplas, Waddinxveen, Bodegraven-Reeuwijk en de Krimpenerwaard) dan kan ik je als gecontracteerd zorgaanbieder Zorg in Natura bieden. Hierbij verzorg ik de administratie met de gemeente en betaal jij elke maand een eigen bijdrage aan het CAK.

PGB

In andere gemeentes kan ik wel werken via een Persoonsgebonden Budget (PGB). Daarbij verzorg jij zelf de administratie met de Sociale Verzekeringsbank en lever ik de factuur aan. Ook hier is sprake van een eigen bijdrage per maand aan het CAK.

Vrijwilliger

Soms is vrijwilligershulp mogelijk voor specifieke zaken, zoals een grote opruimklus of het op orde krijgen van de administratie bij (dreigende) schulden. Dan doe ik graag een beroep op Burennetwerk Gouda, HipHelpt Waddinxveen, Stichting Present of Schuldhulpmaatje.

Een opruimcoach cadeau doen?

Ken je iemand die heel graag wil opruimen, maar er niet aan toe komt of zich er niet toe kan zetten? Misschien is een cadeaubon van Bezemer Organizing dan een leuk (en zinvol) idee! (Wees er wel van overtuigd dat de ontvanger er ook blij van wordt). Met een organizer (of opruimcoach) geef je een waardevolle ervaring cadeau! 

Onenigheid of klacht?

Natuurlijk hoop ik op een goede samenwerking en op een mooi traject. Toch kan het zijn dat er iets mis gaat tussen ons, ondanks onze goede bedoelingen. Laten we er samen over praten en een oplossing zoeken. Lukt ons dat niet? Dan kun je terecht bij mijn beroepsvereniging NBPO die een klachtenreglement heeft.

Gaat het over ontevredenheid met WMO-zorg, ook dan ga ik graag met je in gesprek om te zoeken naar een oplossing. Wil je of kun je de klacht niet bespreekbaar maken met mij, of wens je onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kun je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waarbij ik ben aangesloten om onvrede en klachten over mijn zorg te helpen oplossen. Heb je je klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past. Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met je op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.

Wil je advies over hoe je om kunt gaan met een situatie waar je ontevreden over bent? Ook dan kun je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Je start dan nog geen procedure op. Geef je klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. Je kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet je niet welke klachtenprocedure voor jou geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg je mee helpen.

Wil je weten of ik iets voor jou kan betekenen?